Vodskov Kirkes Pigekor er et rytmisk kor på højt niveau, bestående af ca. 24 piger fra 7. klasse og opefter.

Koret synger 3-stemmigt og medvirker ved gudstjenester, koncerter samt ved særlige lejligheder i kirken og sognegården. Ofte sammen med professionelt orkester.

Hvert andet år tager vi på korrejse. De seneste år har er turen gået til Anholt, Sjælland, Norge, Færøerne og i Berlin

Pigerne i Vodskov Kirkes Pigekor bliver aflønnet for deres fritidsarbejde, og hvert år i september kan nye, håbefulde sangere gøre sig forhåbninger om at komme med i koret, da der afholdes auditions i september og ellers løbende efter behov.

Vodskov kirkes pigekor har brugt en del af efteråret på at indspille tre sange med tilhørende video. Det har været et spændende og lærerigt projekt for pigerne, og de er med god ret stolte over resultatet og glade og taknemmelige for de mange positive tilbagemeldinger.

I aften kan koret opleves LIVE i Folkekirkens Hus, og er man til rytmisk korsang, så venter der en stor oplevelse, når de 24 piger indtager scenen i Folkekirkens Hus.

Koret dirigeres af Martin Kjeldgaard, der til daglig er organist ved Vodskov Kirke