Velkommen til Lions julemarked – med julehygge og julegodter

Lions Budolfi Aalborg inviterer til indendørs julemarked i Folkekirkens Hus. Alle er velkomne til at besøge markedet, som afholdes lørdag den 28. november og søndag den 29. november.

Julemarkedet afholdes igen i år i Folkekirkens Hus, hvor Aalborgsalen vil være pyntet op, dufte af jul og summe af hyggelig aktivitet.

På julemarkedet vil der blandt andet være salg af juledekorationer, julesennep, julebagværk og andre juleting. Der vil også være juletombola og et lotteri med flotte præmier, en krambod samt en hyggelig cafe med varme drikke og lidt godt til maven.

Lions Budolfi Aalborg er en velgørende organisation baseret på ulønnet arbejde fra frivillige. Hele overskuddet fra julemarkedet går derfor ubeskåret til velgørende formål i lokalområdet. Af tidligere modtagere af donationer kan bl.a. nævnes Kirkens Korshærs “Gårdprojekt”, Julemærkehjemmet i Hobro, Røde Kors Vågekonetjeneste, Café Parasollen og Folkekirkens Familiestøttegruppe. I 2018 donerede Lions Budolfi Aalborg indretning af et lege/venterum på børneafdelingen på Aalborg Universitetshospital.

Lions Budolfi Aalborg glæder sig til at byde jer velkommen til indendørs julemarked i Aalborgsalen.