For forældre på barselsorlov og deres babyer

I foråret fortsætter vi med Babysang & Voksensnak – stadig fra kl. 10.00-12.00. Har du lyst til at lave noget med din baby og samtidig få tanket dig selv op, så sker det ved flyglet i Folkekirkens hus.

Anna Vestergaard er sangpædagog og aktuel med en udgivelse om børn, musik og sanser. Hun vil lave et sangprogram med fokus på sanserne. Medbring et tæppe som din baby kan ligge på.

Hanne Dahl er sognepræst og har arbejdet med børnelitteratur og filosofi i mange år. Hun vil lave et oplæg til voksensnak, der hver gang vil have et emne, som berører et centralt tema ved det at være menneske. Et miniforedrag, der tåler afbrydelse af babyer.

Der vil være kaffe, te, vand, frugt og boller. Det er gratis at deltage, men vi beder om tilmelding på www.folkekirkenshus.dk