KONCERT – med den nye udgivelse DYREKREDSEN – THE ZODIAC i centrum

En uforglemmelig oplevelse med Tine Lilholt på fløjter og harpe og Klaus Thrane på percussion og trommer! Tine og Klaus byder på en speciel musikalsk cocktail, med nærvær, musikalitet, humor og en hel del livserfaring som de vigtigste ingredienser!

Tine Lilholt har brugt 2022 og 2023 til at komponere 12 stykker musik og male 12 malerier, som er en billedligørelse og et musikalsk bud på vores 12 stjernetegn.

Dette mundede ud i en udstilling på Børglum Kloster i Vendsyssel i efteråret 2023 med titlen DYREKREDSEN – The Zodiac. Udstillingen vises i januar og februar 2024 i Orangeriet i Folkekirkens Hus .

En udstilling, som kombinerer Tines passion for de tre M’er: Musik, Maleri og Modetegning. Produktionen af musikken er igen lagt i hænderne på Klaus Thrane.

Konceptet tilbydes nu som koncert, hvor musikken serveres samtidig med, at malerierne vises som film, der ruller hen over lærredet.

Numrene fra DYREKREDSEN – The Zodiac mixes med numre fra Tine Lilholt og Klaus Thranes DREAMSCAPES univers.