Fællessang!

Anne-Marie Hassing kan rigtig mange ting. Hun tager bl.a. rundt i Danmark for at lave fællessangsarrangementer.

Hver uge synger hun ligeledes morgensange på DK4 sammen sit band “Neighbours and Friends”.

Hun er professionel sanger – skriver selv musik, har udgivet børne-cd og har deltaget flere gange i Dansk Melodi Grand Prix.

Siden 2010 har hun dyrket fællessangen på forskellige efterskoler og højskoler, i borgerhuse og kirker rundt omkring i hele Jylland.

I aften besøger hun Folkekirkens Hus i Aalborg for at synge med publikum. Anne-Marie Hassing har valgt en række sange, som hun holder af, og som hun gerne vil dele med publikum. Anne Marie
synger for og promoverer sangene, og så synger hun ind imellem et par af sine egne sange.

Kom og lyt og syng sammen med Anne-Marie til en rigtig hyggelig aften i Folkekirkens hus.