JULEMARKED 2024 – LIONS

Nu står julen for døren. Velkommen til Lions julemarked – med julehygge og julegodter.

Lions inviterer til indendørs julemarked i Folkekirkens Hus. Alle er velkomne til at besøge markedet, som afholdes lørdag den 30. november og søndag den 1. december.

Julemarkedet afholdes igen i år i Folkekirkens Hus, hvor Aalborgsalen vil være pyntet op, dufte af jul og summe af hyggelig aktivitet.

På julemarkedet vil der blandt andet være salg af juledekorationer, julesennep og julebagværk. Der vil også være juletombola med flotte præmier, en hyggelig cafe med kaffe, gløgg og nybagte vafler samt en hyggelig julebod med forskellige juleting. Herudover vil der være en bod med aktivitet for de mindste.

Lions er en velgørende organisation baseret på ulønnet arbejde af frivillige. Hele overskuddet fra julemarkedet går derfor ubeskåret til velgørende formål. På det seneste har vi blandt andet støttet: Arrangement for elevgruppe med udfordringer på Vester Mariendal Skole, Søspejderne i Aalborg, Aalborg Garden, Reden Grønland, Foreningen lkasarak, Børnehjemsbarn gennem Bylling Foundation, Børnehjemsbarn gennem Agabe Child Care og Læger uden Grænser.

Lions glæder sig til at byde jer velkommen til indendørs julemarked i Aalborgsalen.

Lørdag den 30. november kl. 10.00 – 17.00 Søndag den 1. december kl. 11.00 – 16.00

Gratis adgang