Den 31. oktober 2017 er det 500 år siden, Martin Luther opslog sine 95 teser om afladen på slotskirkedøren i Wittenberg, og dermed gav stødet til Reformationen.

I den anledning inviterer Sulsted Menighedsråd på en sognetur “i Luthers fodspor” en måneds tid før 500 års jubilæet.

De praktiske ting:

Turen foregår i moderne, røgfri langtursbus med erfaren chauffør. Der holdes passende pauser under-vejs, både på ud – og hjemturen. Der serveres gratis kaffe ved passende lejligheder. Prisen er kr. 5.300,- pr. deltager, og det får du for dine penge:

Busrejse på 7 dage/6 overnatninger i delt dobbeltværelser på gode hoteller med bad/toilet.

Tillæg for enkeltværelse kr. 1785,-

Halvpension bestående af: Morgenbuffet og 6 middage.( Drikkevarer for egen regning), smørrebrød til frokost på udturen. Alle entreer og rundvisninger. Bidrag til Rejsegarantifonden.

Informationsmøde om turen i slutningen af august 2017 (datoen oplyses senere). Eventuel deltagelse i koncerten i Gewandhaus/Thomaskirche betales særskilt. Rejsedeltagerne får besked, når vi kender programmerne.

Tilmelding:

Tilmelding sker ved at sende en mail til brixvin@stofanet.dk med angivelse af navn

DOWNLOAD:

I Luthers fodspor 2017,2