Nytåret markeres med et brag af en koncert med Nordvestjysk Brass Band og solisten Jesper Lundgaard.

Jesper Lundgaard har – som få danske kunstnere – vist en imponerende bredde i sin karriere. Fra storladne musicals som Les Miserables, Phantom of the Opera og Chess til nærværende og underholdende shows på TV, i koncerthusene eller i kirkerne – Jesper formår altid at skabe en ægthed og et nærvær i de kunstneriske sammenhænge han indgår i.

I dag er Jesper en af vores mest erfarne og anerkendte kunstnere. Han producerer selv shows og favner bredt. Nu som da han startede sin karriere foregår alt med et humør, nærvær og en legelyst som er smittende og forfriskende. En aften med Jesper er en aften i godt selskab.

Nordvestjysk Brass Band er et af Danmarks bedste brass bands. Orkesterets ambitioner høje, og derfor deltager orkestret også hvert år i DM for brass bands – med fine placeringer til følge. Orkesterets musikalske niveau og sociale sammenhold betyder, at det er blevet lettere at fastholde (og rekruttere) medlemmer til orkesteret. Til trods for at orkesteret flyttede til Aalborg i 1998, pendler folk stadig langt for at deltage i det orkesteret.