Pressemeddelelse – streaming

HVORDAN KOMMER DU TIL AT STREAME:

Gå ind på www.folkekirkenshus.dk (enten på din PC eller på dit SMART TV).

I menulinjen går du til “Livestream” – tryk på knappen.

Nu kommer et billede, hvor du skal vælge at trykke på “Gratis events” eller (nederst) “Betalte events”.

Hvis streamingen ikke koster noget, trykker du på “Gratis events”. Hvis du skal købe billet køber du en “Streaming billet” på vores hjemmeside www.folkekirkenshus. Med billetten modtager du en kode, som skal skrives i feltet “adgangskode”.

Når du har skrevet koden og trykket “enter”, modtager du billede fra Folkekirkens Hus.

Du modtager på en PC eller på et SMART TV. Har du ikke SMART TV kobles PC på Tv’et med en chromecast.

Vil du efterfølgende streame programmerne går du på Youtube og skriver Folkekirkens Hus i søgefeltet. Så kommer du ind på alle de streaminger, vi har lavet og kan gense dem.